Nöjd!

Såhär har mina senaste träningsveckor sett ut. Känner mig ganska nöjd, jag har både varit ute i god tid & lyckats hålla igång ett tag, nu är det bara att köra på resten av livet, haha!



För det mesta håller jag mitt träningsschema, som ni kan se i ett tidigare inlägg. Trots allt är jag bara mänsklig (vilket är den sämsta ursäkten någonsinn), och missar träningen ibland. Brukar dock ta igen dubbelt dagen därpå.

Jag har även börjat ta en annan buss till skolan på morgonen, vilket innebär 20 minuters promenad. Hur bra som helst!



Senare ikväll, eller imorgon tänkte jag gå igenom vad jag gör för att hålla motivationen och orken uppe för att fortsätta, någon som väl dem flesta upplever som ett problem emellanåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0