Godmorgon!

Härligt att många verkar intressera sig för mig träning, tackar så mycket för alla tips jag får! Riktigt roligt när folk lägger ner tid på att hjälpa andra.


Idag har jag sovmorgon, men självklart vaknar jag 7 & kan inte somna om, typiskt mig. Det positiva är att man hinner med så mycket på morgonen innan skolan. Onsdagarna blir alltid den dagen när jag har ett nystädat rum & nyrakade ben, haha!

Känner att jag skulle behöva en morgonpromenad, men känner mig fortfarande inte helt bra, så jag väntar tills nästa vecka då jag planerar att köra lite mer kondition, man vill ju inte bara ha musklerna, de ska helst synas också! ;)


Efter skolan bär det av till gymmet, förvånande va? Tänkte köra ett riktigt hårt magpass, det behövs verkligen!

En rolig sak jag noterat är hur gymmet de senaste dagarna plötsligt blivit alldeles översvämmat med folk! Jag har en känsla av att folk börjar bli lite nervösa inför beach 2012, haha. Personligen älskar jag att vara på gymmet när där är mycket folk, blir en speciell känsla då, man taggar till lite extra! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0