Dagens lunch

Idag är det onsdag, vilket innebär en nästan livslång sovmorgon för mig, börjar 12:50. Eftersom jag vet att jag är värdelös på att äta i skolan på onsdagar så tog jag tag i det själv & gjorde en liten lunch.

Jag har fått för mig att smått prova på en egen variant på LCHF, alltså Low Carb, High Fat. Vi får se hur det går! 



Luchen bestod alltså av lax som jag kryddade med salt & peppar. För att fylla upp magen ordentligt hade jag machésallad, rå broccoli och rädisor med salt.
Till det drack jag färskpressad apelsinjuice, vilket ändå bidrog till lite kolhydrater.

Känner mig otroligt pigg & glad & taggad inför eftermiddagens träningspass!



Kommentarer
Postat av: Felicia

MUMS!I sommar kör vi! :)

2012-03-13 @ 22:14:56
URL: http://liljegrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0